ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 仁愛大学研究紀要. 人間学部篇
  2. 第22号

意図に対する実際―履修登録前の調査での回答を用いて実際のクラスへの登録を予測―

https://doi.org/10.57426/0002000073
https://doi.org/10.57426/0002000073
e9cd59be-556d-4efa-b13c-ed85ef279c2c
名前 / ファイル ライセンス アクション
HSv22-p1-11.pdf HSv22-p1-11.pdf (2 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-05-08
タイトル
タイトル Intention Versus Actuality: Using Pre-Enrollment Survey Responses to Predict Actual Class Enrollment
言語 en
タイトル
タイトル 意図に対する実際―履修登録前の調査での回答を用いて実際のクラスへの登録を予測―
言語 ja
言語
言語 eng
キーワード
主題 EFL
キーワード
主題 survey
キーワード
主題 predictive ability
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.57426/0002000073
ID登録タイプ JaLC
著者 Kuziw, Michael

× Kuziw, Michael

en Kuziw, Michael

Search repository
Hauca, Matthew

× Hauca, Matthew

ja Hauca, Matthew

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This study was conducted at a small private university with the aim of predicting class enrolment of upper-year General Academic English courses among Year 1 students. Compulsory English at the Year 1 (English I) level is common across universities in Japan. While English I are compulsory courses, the school in question offers upper year courses in English, available to all students in all departments. This option allows students to continue studying English as a foreign language (EFL) in a formal academic setting beyond Year 1. Results of a survey taken among Year 1 undergraduate students will be presented and shared, highlighting the issues that prevent or dissuade students from continuing their formal studies in EFL beyond Year 1. Factors that impact students’ decisions and demand for upper-year English courses will be proposed, contributing to a lack of research that exists regarding students’ attitudes when it comes to choosing to study English as a supplementary or elective course. This investigation will be applicable to teachers and educational practitioners who are interested in motivation in EFL and those who play a role in curriculum design at the post-secondary level.
書誌情報 仁愛大学研究紀要. 人間学部篇
Research journal of Jin-Ai University, Faculty of Human Studies

号 22, p. 1-11, 発行日 2024-02-20
出版者
出版者 仁愛大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 21853355
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-05-08 07:37:02.485967
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3